[Algemeen]   [Teams]   [Extra]   [Standen]   [Archief]

26.12.06 ::  Programma 2007: Kris Cools
Kris Cools reed zich dit seizoen af en toe in de kijker met de Citroën Saxo van Philcars, oa. in de RS van Staden in de regen. Ook volgend seizoen wordt terug met de wagen van Philppe Verhaeghe uit Wervik gereden. "De wagen wordt bij Phil terug volledig opgebouwd. Met veel dank aan het team van Philcars, want in 2006 hadden ze de handen vol om de wagen te herstellen en weer tijdig startklaar te maken, na de sortie van Cools (RS Staden) en na de aanrijding met een bestelwagen (Piet Declercq, RS Reningelst). Dit mag ook eens vermeld worden, want Phil is een prachtkerel!", aldus teamlid Bruno. "Plannen zijn alvast om het RACB Rally Criterium te rijden, aangevuld met Ieper en Ettelgem. Wie de co-piloot wordt zijn we nog aan het onderhandelen want de co-piloot van 2006, Tom Debergh, navigeert in 2007 Stijn Vandenberghe."

Onlangs trok Kris Cools samen met oa. Lacante, Prinzie en Leune naar het circuit van Abbeville in Frankrijk. Bekijk hier een filmpje hoe Cools de Saxo van Lacante de sporen geeft.

25.12.06 ::  Ypres 24 Hours Retro op 12-13-14 oktober
Eind volgend jaar houdt AC Targa Florio, de organisator van de Belgium Ypres Westhoek Rally, voor de eerste maal de Ypres 24 Hours Retro. In navolging van de Legend Boucles de Spa, wil men met deze rittensportwedstrijd terug naar de roots van de 24u van Ieper.

Stefaan Brackx, persverantwoordelijke van AC Targa Florio: "Op 12, 13 en 14 oktober 2007 staat de eerste Ypres 24 Hours Retro op de kalender. Dit is een rit voor old- en young timers langsheen het legendarische parcours van de “rally van Ieper” uit de jaren ’70. Jonge wagens zullen niet toegelaten worden en daarom mogen enkel wagens met bouwjaar tot 1990 deelnemen. Het roadbook voorziet zowel “bolletje-pijl” als kaartrit met heel wat RT’s. Als organisator willen we er wel de nadruk op leggen dat de Ypres 24 Hours Retro géén snelheidswedstrijd is. Het is zeker niet de bedoeling om er een rally van te maken, in tegendeel, het moet een rit worden voor historische wagens op basis van de historische klassementsproeven van de rally van Ieper. De gemiddelde snelheid willen we door middel van RT's, stempelcontroles en dergelijke meer laag houden zoals het nu gebeurd tijdens de VAS-Classic-ritten. "

Het programma is reeds bekend. "Op vrijdagavond 12 oktober is er een administratieve en (beperkte) technische controle vanaf 18u00 op de markt van Ieper met aansluitend een originaliteitwedstrijd, een zogenaamde “concours d’élégance”. Een jury zal alle deelnemende wagens beoordelen op originaliteit, zeldzaamheid, uitstraling maar ook de motor, het interieur en dergelijke meer zullen een beoordeling krijgen. Rond 20u00 is er de prijsuitreiking van dit eerste deel tijdens een receptie voor alle deelnemers en sponsors."

Zaterdag wordt van start gegaan met het echte werk. "Zaterdagmorgen vroeg start dan de eigenlijke Ypres 24 Hours Retro op de markt van Poperinge want de markt van Ieper is niet vrij omwille van de wekelijkse markt. Poperinge heeft trouwens ook al vele jaren een vaste plaats in het programma van de rally van Ieper. Er is ’s morgens nog een administratieve en (beperkte) technische controle voorzien in Poperinge voor de deelnemers die zich nog niet aangemeld hebben op vrijdag. Op zaterdag zal iedere deelnemer goed wakker moeten zijn want we beginnen met een prachtig ontbijt: de ritten in en rond Heuvelland, sinds jaar en dag een vaste waarde tijdens de rally van Ieper. Het tempo zal er constant ingehouden worden want rond de middag moeten alle wagens verzamelen op de markt van Mesen. Na de tijdscontrole gaan we dan richting … Warneton. Inderdaad, voor de liefhebbers van driften hebben we het circuit van CAMSO gereserveerd. Omdat er voor het publiek niets kan aangeboden worden tijdens de Retro-rit, met uitzondering van Start-, Controle- en Aankomstplaatsen, hebben we een programma uitgewerkt, “Spirit of the 70’s”. Na een voorprogramma van Amerikaanse V8-wagens geven we de gelegenheid aan eigenaars van oldtimer rallywagens om hun kunnen te tonen. Een speaker zal het publiek de nodige informatie bezorgen want onder “de huid” van sommige wagens zit er dikwijls een indrukwekkende geschiedenis. Aansluitend draaien de deelnemers van de Retro ook hun rondjes. Op de parking is er de mogelijkheid om al deze pareltjes van mechaniek te bewonderen en kennis te maken met hun eigenaars. Een aantal standhouders zal er ook aanwezig zijn met aanverwante goederen zoals miniatuurwagens maar ook verdelers van onderdelen voor historische en moderne wagens. Zelfs verhuurders van rallywagens kunnen hier “hun ding” doen. Op en rond het circuit van Camso in Warneton zal je dus als toeschouwer een namiddag je autosporthart kunnen opladen."

"Voor de deelnemers van de Retro gaat het nadien terug richting Mesen voor een regroup. We voorzien daar een rekenbureel zodat we een voorlopige stand van zaken aan de deelnemers kunnen meegeven. Na een pauze voor een hapje, een drankje en een plasje vliegen we er weer in. Kilometers prachtige wegen staan op het programma om tegen de avond aan te komen in Poperinge. En daar is er terug iets speciaals voor de liefhebbers. Een (niet verplichte) rit in het donker is de kers op de taart van het zaterdaggedeelte. Het gevoel om met de “grote lichten” langs de smalle wegen te rijden zal voor velen het orgelpunt van de dag zijn. Van dit deel van de rit zal een apart klassement opgemaakt worden. De zaterdag sluiten we af met een maaltijd voor alle deelnemers maar ook sponsors en sympathisanten kunnen aanschuiven."

Op zondag gaat de Retro-karavaan van start op de markt van Ieper om daarna de streek van Lo aan te doen. "Inderdaad, ook deze wegen zoeken we op want dit maakte vroeger ook deel uit van de “roots” van de rally van Ieper. Na een 4-tal uur is de aankomst voorzien in de schaduw van de lakenhallen van Ieper. Een afsluitende maaltijd binnen in dit historische gebouw met aansluitend de prijsuitreiking zal het einde zijn van de eerste Ypres 24 Hours Retro en hopelijk ook het begin van een succesvolle traditie.", aldus Stefaan Brackx namens AC Targa Florio.

Méér informatie over inschrijving, prijs en timing volgt begin 2007. Zie ook www.rallyevent.be, vragen stellen kan via retro@rallyevent.be vanaf begin januari.

24.12.06 ::  Programma 2007: Kurt Devriese
Kurt Devriese en co-pilote Nathalie Devreese waren de voorbije seizoenen af en toe in actie te zien met hun zwarte Subaru Impreza WRX groep N. In 2007 wordt overgeschakeld naar een full groep A Impreza '05. De wagen zal uitgerust zijn met een groep A-onderstel, groep A-motor, AP-remmen en een dogbox-versnellingsbak, daar een X-Trac schakeldoos niet gehomologeerd is. Het programma zal door tijdsgebrek beperkt worden tot de TAC Rally, de Short Rally van Oostrozebeke, de Haspengouwrally, de TBR Rally en enkele andere eendagswedstrijden.

24.12.06 ::  Drie autosportevenementen voor Autoclub Noordzee in 2007
Autoclub Noordzee is al in volle voorbereiding van het nieuwe jaar. In 2007 houden ze niet enkel hun vertrouwde rally in de streek van Oudenburg-Jabbeke, maar organiseren ze ook een autoslalom en een rittensportwedstrijd.

Op zondag 29 april wordt voor de eerste keer de “Keunebus” slalom van Gistel gehouden en dit op de industriezone Konijnenboslaan. Dit is een behendigheidswedstrijd die openstaat voor tal van categorieën auto’s. Er worden een 40-tal verschillende wagens verwacht. Op zondag 22 juli wordt terug de Short Rally van Oudenburg-Jabbeke gehouden, met als Ettelgem als rallycentrum. Een derde organisatie is de 1ste Garnalenrit, een rittensportwedstrijd die doorgaat op zaterdag 27 oktober. Start en aankomst zijn in het clubhouse van de vzw in de Schoolstraat in Ettelgem. Tot slot is er sinds kort een nieuwe afdeling binnen de vereniging, Noordzee Security. Dit is een groepering van baancommissarissen. Hierdoor kunnen andere autosportorganisatoren een beroep doen op deze club om zo aan voldoende medewerkers te komen. De coördinatie gebeurt door Michaël Vanhoof.

Meer info over Autoclub Noordzee en diens evenementen op de vernieuwde site www.autoclubnoordzee.be.

23.12.06 ::  Programma 2007: Manu Racing
Manuel Verhaeghe van Manu Racing verkocht eind dit seizoen zijn oranje Ascona's aan het Conxion-team van Chris Debyser. Toch zit Manu alweer boordevol plannen voor volgend jaar.

"Mits de verkoop van m'n wagens wegens te drukke bezigheden als zelfstandige, opteerde ik voor de huur van een wagen. De microbe blijft hé! In Wervik en Ieper rijd ik normaal gezien met de tweede Ford Escort MK 2 van Paul Lietaer. Maar Manu Racing bleef niet stilzitten: in 2006 sponsorde ik een jonge gast van 19 jaar uit Ieper: Tommy Aeck. Dez liet ik volledig gratis rijden met een van m'n wagens in Ieper en Reningelst. Wegens de verkoop van mijn Ascona's zat die jongen dus zonder wagen! Manu Racing kocht dan maar twee VW Golf's 1 GTI, ex-rallywagens. Deze laat ik momenteel volledig heropbouwen naar Historic. Tommy Aeck laat ik het volledige seizoen met een van die wagens rijden als sponsoring. De tweede wagen ga ik eventueel verhuren aan een zeer betaalbare prijs, zelf rijd ik er misschien ook enkele wedstrijden mee. Manu Racing is ook op zoek naar mensen voor de servicecrew, deze worden daarvoor vergoed of mogen zelf eens het stuur in handen nemen met één van de GTI's. Interesse bel 0475/250967 of e-mail manuracing@hotmail.com. Later volgt er meer info. Manu Racing wenst iedereen een prettige kerst en gelukkig nieuwjaar!"

Meer info over Manu Racing op deze pagina, www.manuracing.tk of www.manuswinkel.tk.

20.12.06 ::  Timothy Van Parijs stopt met de rallysport
Na zijn zwaar ongeval in de shakedown van de Condroz Rally, heeft Timothy Van Parijs besloten de helm aan de haak te hangen. Van Parijs, momenteel thuis herstellende, kondigde zijn afscheid aan in een interview met Power & Passion.

"Ik heb besloten er een punt achter te zetten. Ik heb vijf mooie jaren gehad, met alles gereden met wat ik kon rijden, dankzij Steven en Vergokan en nu dankzij Kurt (Hendryckx, co-piloot nvdr) met een fantastische auto."
De chirurg die Tim opereerde liet hem de keuze, maar raadde hem het rijden sterk af. "Bij de minste impact of een klein ongeval kunnen de gevolgen fataal zijn. Ik moet een keuze maken en heb de keuze gemaakt om te stoppen."

Van Parijs blijft de rallysport wel op de voet volgen, oa. als begeleider van zijn team in de Ford Fiesta Sporting Trophy, het duo Priem/Pattyn.

Het volledige interview kun je herbeluisteren op www.powerandpassion.be.

19.12.06 ::  Programma 2007: 106 Racing Team
Het 106 Racing Team heeft hun programma voor 2007 bekend gemaakt. Met hun Peugeot 106 (2E) gaan ze het VAS-rallykampioenschap betwisten. Dit wordt aangevat eind maart in Sint-Truiden, gevolgd door de wedstrijden in Wervik, Oostrozebeke, Tienen, Oudenburg, Roeselare en Koekelare. Ook wordt van start gegaan in de LRT Comines Rally en de Ypres Westhoek Rally. Als het budget het toelaat worden nog enkele rallysprints aan het programma toegevoegd.
Iedereen is trouwens welkom op de spaghetti-avond t.v.v. het team op 17 en 18 februari 2007 in 't Vliegend Paard in Kruiseke (Wervik). Alle info kun je raadplegen op deze affiche. Meer info over het 106 Racing Team op www.106racingteam.tk.

19.12.06 ::  Autonews Rally DVD 2006 te koop
In de reeks DVD-jaaroverzichten kan Video Dezitter niet achterblijven. Cameraman Franky en zijn team zorgen elk jaar voor de beelden op de Autonews DVD's. "Beleef opnieuw de spectakulairste beelden van het rallyseizoen 2006. Video Dezitter brengt u een compilatie van het afgelopen jaar in chronologische volgorde van het Belgisch rallykampioenschap, alle VAS rally's en sprints, enkele ASAF-wedstrijden en aanvullend onverhardrally in Frankrijk, gemixt met onboardbeelden (Van Parijs - Porsche, Tanghe - Celica, Pyck - Evo, Denys - Ascona, Spillebeen - BMW, enz...) Dit alles op een 180 minuten durende DVD voor de prijs van 25 € (29 € incl. verzendingskosten) en is verkrijgbaar bij Video Dezitter: video.dezitter@pandora.be en uiteraard bij Autonews (bestellen via Shopping).

18.12.06 ::  Free Time Video brengt 'Best of Rally 2006' uit
Free Time Video bezorgde ons dit jaar terug heel wat filmmateriaal van allerhande wedstrijden. Zoals elk jaar worden de beste beelden gebundeld op een DVD, die vanaf nu beschikbaar is. De speelduur bedraagt 120 minuten, met beelden van VAS-rally's en rallysprints, ASAF-rally, het Belgisch internationaal kampioenschap en Historic-rally's en rallysprints.

Vader en zoon Pincket brengen ook telkens een 'Best of On-board' DVD uit. Beleef een volledige KP mee aan boord met Paddy White, Wim Alaerts, Jean-Yves Laruelle, Gunther Monnens, Eric Louies, Stefaan Prinzie, Stephen Vankemmel, Peter Hopmans, Danny Suttens Didier Spillebeen, Kristof Vermeulen, Lieven Denys, Ronny Declerck, Yves Bruneel, Didier Ceenaeme en Nicolas Leune.

De prijs per DVD bedraagt 27 € zonder verzendingskosten. Bestellen kan via freetimevideo@euphonynet.be. Op de pagina van Free Time Video kun je een voorproefje bekijken. >>>

15.12.06 ::  Ford RACB Rally Contest: meer info
Vandaag verscheen meer info over de Ford RACB Rally Contest, de talentenjacht van Ford en RACB waarbij een seizoen in de Fiesta Trophy te winnen is. Alle deelnemers worden op zondag 11 februari verwacht voor een eerste selectieronde, bestaande uit een interview en enkele praktische rijproeven. De 20 beste van deze ronde mogen naar de tweede ronde, die doorgaat op zondag 18 februari. Fysieke proeven, een psychologische test, een tv-interview, praktische rijproeven en chronoritten zullen bepalen wie de eerste Ford RACB Rally Contest wint. Die mag twee weken later al meteen de Ardenne Bleue Rally rijden als testwedstrijd, gevolgd door de zes manches van de Fiesta Sporting Trophy. De winnaar dient 7.500 € budget mee te brengen.

Het inschrijvingsformulier voor de Ford RACB Rally Contest en het eerste info-bulletin zijn beschikbaar op www.fiestasportingtrophy.be. De deelnameprijs bedraagt 100 €, waarvan 50 € teruggegeven wordt aan het einde van de eerste selectie.

13.12.06 ::  Ronnie Grauwels werkt aan VW Golf III Kit Car
Ronnie Grauwels, de man achter Proflex België, is een Golf III Kit Car aan het bouwen om terug zelf aan een aantal rally’s deel te nemen. Het chassis is een ex-VW Motosport exemplaar waar Jan de Winkel nog mee gereden heeft. De Leblon-motor en de VW Motorsport-versnellingsbak uit de vroegere Seat zullen worden ingebouwd, alsook de laatste evolutie Evo III Proflex-schokdempers. Door de drukke professionele bezigheden wordt het debuut pas verwacht eind maart. Met zijn navigator Nico van de Goor wil Grauwels starten in de Rallye des Ardennes.

09.12.06 ::  Volledig BK voor Melissa Debackere in 2007
Na een jaar vooral Franse onverhardwedstrijden te hebben gereden, richt Melissa Debackere zich vanaf 2007 terug op het BK. De snelste rallypilote van het land zal alle wedstrijden rijden met de ex-TTE Toyota Celica GT4 ST205. De wagen is na het ongeval in de Terre de Langres volledig opnieuw opgebouwd en werd onlangs in Bitburg uitvoerig getest. De 'oude' ST185-Celica werd verkocht aan Claudie Tanghe, die er de Rallye des Routes du Nord, de TAC Rally en een reeks Franse onverhardwedstrijden mee gaat rijden.

Meer info op www.melissadebackere.com.

08.12.06 ::  FFST Shootout: Auquier bij de finalisten
Drie rijders uit de Ford Fiesta Sporting Trophy mochten afgelopen week naar het Engelse Cockermouth, in de thuisbasis van M-Sport, om er de FFST Shootout te gaan betwisten. Bert Coene en Marc Deblieck waren als eerste twee in het eindklassement van hun plaats verzekerd, Raphaël Auquier mocht mee na toekenning van de wildcard. De FFST Shootout, waaraan 24 FFST-finalisten uit verschillende landen deelnamen, bestond uit verscheidene workshops om de fysieke, psychologische en relationele (camera's en fototoestellen op hen gericht tijdens de interviews afgenomen door journalisten uit alle betrokken landen) kwaliteiten van de kandidaten te beoordelen. De test werd afgesloten met een gravelproef van 4 km in Greystoke Forest, waar de gemiddelde snelheid boven de 100 km/h lag.

Coene en Deblieck koesterden geen ambities in de Shootout, in tegenstelling tot Auquier, die wel degelijk in de kijker reed. De Waal werd opgemerkt door Malcolm Wilson en mocht daardoor de 5 finalisten vervoegen. Uiteindelijk koos de baas van M-Sport de 18-jarige Zweed Viktor Henriksson uit als winnaar. In 2007 zal hij 12 maanden werken voor het team van M-Sport. Een jaar lang zal hij meewerken met het weerteam van M-Sport en deelnemen aan de shakedown van de Fiesta's S1600 en Focus WRC's.

Bert Coene: "Het was een schitterende ervaring, maar ook heel moeilijk. Omdat ik nog nooit op onverhard gereden had, ontdekte ik het rijden op gravel en de buitengewone efficiëntie van de banden die we gebruikten. De grip is ongelofelijk. Je kan zelfs zeggen dat je meer tractie hebt dan op asfalt... Maar, voor ik me volledig aangepast had, waren mijn drie doortochten al afgelopen. Ik kon mijn chrono wel met 12" verbeteren. Deze twee dagen zal ik me zeker nog lang koesteren."

Marc Deblieck: "Op mijn 45ste heb ik een buitengewone ervaring beleefd. Wat we gezien hebben heeft veel indruk gemaakt. Vooral het bezoek aan de werkplaats van het fabrieksteam... Het is er zo proper als in een ziekenhuis. Toen we arriveerden, kwamen ook de wagens die de Rally van Groot-Brittannië gereden hadden, terug binnen. Een groots moment... Voor het overige heb ik kennis gemaakt met rijden op onverhard. Ik wil zo snel mogelijk weer op gravel rijden. Bovendien was de sfeer tijdens het verblijf grandioos."

Raphaël Auquier: "Ik ben natuurlijk dolgelukkig! Het resultaat overtreft mijn stoutste dromen. Ik ontdekte het rijden op onverhard en kon voor mezelf bewijzen dat ik wel degelijk een zeker potentieel heb. Ik heb het geluk gehad Malcolm Wilson persoonlijk te kunnen spreken. Volgens hem waren onze passages indrukwekkend, zeker omdat we nog nooit op gravel hadden gereden. (in zijn laatste passage zat Raphaël amper 0"5 achter Barry Clark en was hij zelfs sneller dan Alessandro Bettega, de kampioen van de Internationale Fiesta Sporting Trophy). Wat kan je nog meer wensen? Dit was een prachtige ervaring die me nog extra motiveert om mijn leerproces verder te zetten. Ik wil zo snel mogelijk hogerop als piloot, want ik heb op mijn 24ste geen tijd meer te verliezen."

Meer info over de FFST op www.fiestasportingtrophy.be.

08.12.06 ::  Timothy Van Parijs terug thuis
Vijf weken na zijn ongeval tijdens de shakedown van de Condroz Rally, is Timothy Van Parijs uit het ziekenhuis ontslaan. Tim doet het verhaal op zijn website: "Gisteren (5/12, nvdr) heb ik een mooi Sinterklaasgeschenk gekregen, ik mocht naar huis! Aangezien mijn bekken nog 6 à 10 weken nodig heeft om te herstellen en ik dus nog niet kan starten met mijn revalidatie, heb ik – 5 weken na het ongeval – mijn C4 in het ziekenhuis gekregen. Voorwaarde is wel dat ik niet mag steunen en veel rust. Voorlopig lig ik dus voornamelijk in bed, maar af en toe helpt mijn stalen verpleegster me in de zetel. Ik kan het nog steeds moeilijk geloven dat ik na al die weken thuis ben. Het doet zo veel deugd om terug in mijn vertrouwde omgeving te zijn. En, om jullie nu zelf eens te woord te staan. Dit hebben jullie wel meer dan verdiend na al jullie lieve woorden van medeleven en steun! Dankzij mijn lieve vrouw ben ik elke dag op de hoogte gebleven van jullie berichtjes. In deze situatie is zoveel steun van onschatbare waarde, waarvoor mijn oprechte dank! Binnen een viertal weken heb ik een afspraak met de orthopedist om te evalueren hoe mijn bekken zich herstelt. Misschien weet ik dan al wanneer ik mag beginnen met de revalidatie. Daar kijk ik al enorm naar uit, want pas vanaf dan heb ik het eindelijk zelf in handen. Groetjes aan jullie allen."

Voor meer info en steunbetuigingen kun je altijd terecht op www.timvanparijs.be.

05.12.06 ::  Nieuwe TV-kanalen op het internet
Rallyworld TV is een TV-station op internet dat al een tijdje bestaat in Nederland. Op hun website brengen ze vrijwel elke dag de laatste rallynieuwtjes in een journaal en per verreden wedstrijd zijn er verschillende wedstrijdverslagen te bekijken. Er is ook aandacht voor de sport achter de schermen onder de vorm van TechTalk. Nieuw is dat Rallyworld TV vanaf nu ook de Belgische rallysport zal volgen. Een eerste inbreng volgt zaterdag al met het nieuwe rallycafé, dat meteen VAS-kampioen Franky Boulat als gast mag ontvangen. Wie ideëen of vragen heeft of wil sponsoren kan altijd terecht bij Geert Grooten (geert.grooten@pandora.be - 0477/684689), die de leiding heeft over de Belgische inbreng binnen Rallyworld TV.

Ook Pitstop TV is er terug bij met on-line televisie. Na de breuk met Skynet werd gewerkt aan een totaal nieuw station. Alle afleveringen en afzonderlijke reportages zijn vanaf nu terug on-line te bekijken op Pitstop TV of rechtstreeks via deze link.

05.12.06 ::  Ford RACB Rally Contest op zoek naar jong talent
De RACB (Royal Automobile Club of Belgium) en Ford slaan de handen in mekaar voor een zoektocht naar nieuw en jong rallytalent. De Ford RACB Rally Contest richt zich op jongens en meisjes tussen 18 en 23, ongeacht hun ervaring in de autosport. Begin februari 2007 gaan een eerste reeks theoretische en praktische testen van start. Uiteindelijk blijven 20 finalisten over, die aan het stuur van een Ford Fiesta ST van de Sporting Trophy een reeks veeleisende testen zullen moeten ondergaan. Een jury van professionele piloten en co-piloten zal de finalisten beoordelen, om uiteindelijk tot een winnaar te komen. Die mag het seizoen 2007 afwerken in de Ford Fiesta Sporting Trophy, die over zes BK-proeven loopt.

Wie interesse heeft om deel te nemen kan een e-mail sturen naar fordrallycontest@racb.com met duidelijke vermelding 'Ford RACB Rally Contest'.

Voor meer informatie:

Jo Declercq
Manager Public Affairs
Ford Motor Company (Belgium) nv
jdecler2@ford.com – Tel 03.821.21.03 – Fax 03.821.21.07

Koen Wijckmans
RACB Sport Voorzitter Senaat
koen.wijckmans@racb.com – Tel 02.287.09.60 – Fax 02.675.61.19

Meer info over de Fiesta Sporting Trophy op www.fiestasportingtrophy.be.

Bekijk hier het nieuwsarchief