Je raadt het nooit..... Na Staden waren de techniekers alweer druk in de weer om de panne te herstellen. De gebroken tuimelaar werd opgestuurd naar de fabrikant die een oorzaak van de breuk van de tuimelaar probeert te achterhalen maar voorlopig zonder succes. Voor Kasterlee werden nieuwe tuimelaars gemonteerd en alles nog eens nagekeken.
Zondag 28 augustus dan naar Kasterlee. Het parcours lag in de smaak van Geert en Peter. De startlijst leerde ons dat top vijf haalbaar moest zijn. Verzeyl en Dekens waren in principe sneller en voor de rest gewoon afwachten. De drie eerste doortochten leverden telkens een top drie plaats op met éénmaal een besttijd op KP 4, samen met Verzeyl en Dekens. Kp 5 werd nog zonder problemen afgewerkt op 2 seconden van Dekens.
Kp 6 moest gereden worden in de regen. De eerste maal dat Geert de regen moest trotseren in een rally. Hij had er een heel goed gevoel bij en was ervan overtuigd een scherpe tijd neer te zetten, maar dan.... Wat ons het ganse seizoen al parten speelt gebeurde alweer. De BMW viel stil op KP 6. Krukasdemper losgekomen. Out voor de zoveelste keer en telkens een bijna nooit voorkomende panne en op het einde van een wedstrijd, om groen van te worden. Als je weet dat Verzeyl ook uit de wedstrijd verdween en er een heel scherpe tijd inzat in de regen dan mag je er niet aan denken wat de uitslag zou kunnen geweest zijn, maar ja, als, als...
Weeral drukke dagen in het verschiet voor het serviceteam, niet dat ze het niet graag doen maar je zou er de moed bij verliezen. Als alles goed verloopt, afspraak in Koekelare eind september.