Marnic: "Ik ben heel zwaar ontgoocheld in de TBR Rally 2011. Blijkbaar moet de organisatie mij niet hebben. Ons startnummer trok eens helemaal op niks. Mijn vriendin belde de organisatie op met de vraag waardoor we zo'n nummer hadden gekregen Het antwoord was "wij hebben het nummer gegeven volgens het VAS-klassement", laat me niet lachen, hoeveel hadden er geen beter nummer die zelfs nog maar één wedstrijd hadden gereden dit jaar? Maar blijkbaar was dat nog niet genoeg en hebben ze dan nog eens een 15-tal wagen nog de zaterdag voor ons gestoken die ook een slecht nummer hadden gekregen. Mensen van de organisatie aub, leer eens van de eerste keer jullie startnummer goed op te stellen, je creëert erdoor zelfs een massa bijkomend werk. Wat was dan het geval voor mij door die slechte startpositie dat ik iedere KP tijdverlies had door tragere wagens, niet leuk voor mij maar nog minder leuk voor degene die uit moet wijken om me door te laten want zowel ik als die andere piloten verliezen daardoor tijd en is er een gevaarlijke situatie. Dus VAS-organisaties leer in de toekomst daar rekening mee te houden, doe het niet voor mij alleen maar ook voor jullie zelf en die vele andere piloten die misnoegd waren over hun startnummer.
Nu naar de wedstrijd zelf. Van een goede start konden we ook niet spreken, op de Zoning raakt Bert Coene een muurtje, verdict: enkele grote brokstukken komen in de weg te liggen. Ik zag twee wagens linksvoor lek over de finish komen, wij startten rond de 40ste plaats, in de eerste ronde raakten we natuurlijk ook die betonblokken (die er nog altijd laggen) die op de ideale lijn lagen na de bocht, konden die marshalls ze niet wegleggen of er met een gele vlag staan, dat is toch hun werk? 24sec verlies op de 1ste KP was het gevolg, de rest van 1ste boucle draaiden we altijd de 4de tijd algemeen niettegenstaande we iedere KP tijdverlies hadden door een tragere deelnemer te moeten inhalen of er aan de finish achter te zitten. Na de eerste ronde stonden we 8ste alg niettegenstaande we al een dikke 30sec hadden verloren. Op naar de tweede ronde terug met heel goede tijden tot 1 km voor de finish van KP 3, daar brak de flens van de pont. De 4de KP hebben we voorzichtig af gereden op de sper om een herstelling uit te voeren tijdens de service maar het gebroken stuk was er langs geen kanten uit te krijgen, toch zeker niet op de toegestane servicetijd. M.a.w. er zat niks anders op dan op te geven. Toch bedankt aan de goede service van Heli Racing en CDS Rallysport Er had veel meer ingezeten in de TBR Rally maar het zal misschien voor in de toekomst zijn. Voor ons is het tot in de Condroz."